Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marjo Schilder - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marjo Schilder - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: Marjo Schilder

Blijf op de hoogte en volg Marjo

17 Februari 2015 | Australië, Sydney

Vandaag eerste echte dag in Sydney en meteen al veel gedaan. Vanmorgen wakker geworden van het geluid van de golven, prachtig weer. Ontbijt aan het strand en toen met de ferry naar Sydney Opera House en de Harbour Bridge. Erg indrukwekkend! Via de Botanical Garden gelopen om nog meer foto's van het Opera House te nemen. Ik ben echt lekker bezig met mijn fototoestel, de jongens worden er nu al een beetje gek van! Toen naar Darling Harbour gewandeld. Hele leuke wijk. Ook meteen geïnformeerd naar een Blue Mountains excursie. Deze willen we donderdag of vrijdag gaan doen. Via de Chinese wijk weer terug naar Darling Harbour. Daar de Ferry gepakt naar een ander uitkijkpunt voor weer foto,s van jullie raden het al
Sydney Opera House en de Harbour Bridge. Ook geoefend met de selfie stick! Was echt lachen! We zijn nu weer terugblik ons hotel. Ik zit aan de boulevard dit stukje te typen en Henk, Adri en Mark zwemmen in de zee. Nee opa, geen haaien dus het gaat goed hoor! Wel hele hoge golven! Het is hier echt geweldig! Prachtig weer, hele mooie en gezellige stad, we vermaken ons prima! Morgen Adri 's favoriete wandeling maken naar de Spit bridge. Verder zien we het wel.

• 17 Februari 2015 - 15:13

Lucia Neeft:

Hoi marjo en kids, wat leuk en bijzonder om te lezen wat jullie aan de andere kant van de wereld aan het doen zijn. Heel veel plezier. Ik ben ook heel benieuwd om te horen hoe de excursie naar de blue mountains is. Groetjes, Lucia

• 17 Februari 2015 - 16:00

Bep Overbeek-Simons:

Te gek Marjo om zo op de hoogte te worden gehouden van jullie ervaringen. Schrijf maar veel op de site dan kunnen we er allemaal van genieten. Tot de volgende keer en veel groetjes voor allemaal van Bep en Rob

• 17 Februari 2015 - 22:54

Tineke :

Leuk verslag marjo, klinkt geweldig en wat hebben jullie al veel gezien en gedaan.
    We zien je volgend verslag tegemoet.
    Veel pleZier daar he

• 18 Februari 2015 - 20:25

Jolande:

Wat leuk dat wij je kunnen volgen. Wat een heerlijk land lijkt het mij. Ga gewoon maar door met foto's maken (sorry jongens) dan krijgen wij een idee van wat jij allemaal gezien hebt en kan je later ook nog meegenieten.
    Groetjes Jolande

• 20 Februari 2015 - 13:34

Joke Velt:

Hoi Marjo, wat leuk om te lezen, wat jullie allemaal doen, en heerlijk, dat het weer zo goed is, wat hebben jullie al veel gezien. Leuk dat je foto`s maakt, kunnen wij er ook van genieten, als jullie weer thuis zijn
    geniet er van
    groetjes joke

• 20 Februari 2015 - 17:25

Adri En Wilma:

Hoi Marjo,Henk,Adri en Mark.
    Wat leuk dat wij op deze manier jullie reis kunnen volgen.
    Heel fijne weken toegewenst en groetjes van Adri en Wilma.

• 21 Februari 2015 - 01:17

Ria Terlien:

Dag luitjes,
    wat een belevenis als ik het zo lees en ook lekker een beetje rust na alle drukte hier. Geniet er maar lekker van. En interessant om te lezen waar jullie allemaal heen gaan.
    Vanmorgen was er een ouderenviering in de kerk en ik heb je vader/opa even gesproken. Hij werd er met de rolstoel gebracht . Leuk om hem weer te zien en hij zag er wel fragiel uit maar had goede zin.
    Verder nog geen bericht over het orgel, Fred was er wel erg enthousiast van. Nog niet gehoord of ze tot de koop over gaan.
    Ik wens jullie nog een fijne tijd toe daar!!
    Lieve groet Ria.