voorbereidingen - Reisverslag uit Weesp, Nederland van Marjo Schilder - WaarBenJij.nu voorbereidingen - Reisverslag uit Weesp, Nederland van Marjo Schilder - WaarBenJij.nu

voorbereidingen

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo

08 Februari 2015 | Nederland, Weesp

We gaan dus bijna! Nog 1 week!Nu nog 100 dingen om aan te denken en te doen. Adri heeft een zomerjas besteld, Mark en Janna hebben een kat aangeschaft (echt waar....) voor Janna en ze noemt hem Mark? Nee hoor! Mark heeft T-shirts besteld en waarom kun je op dit moment geen korte broeken kopen? Dan maar straks in Australie!We hebben de route met de camper enigszins ingepland, bedacht wat we straks echt willen zien en niet willen missen (pinquin parade op Philip Island, de Blue Mountains, Kangaroo Island...etc.) en zo langzamerhand verzamelen we de kleren, boeken, toiletspullen e.d. die mee moeten op reis. We zien op tegen de lange vlucht, hebben ontzettend veel zin om Sydney te verkennen, zijn benieuwd naar de camperreis, willen ook Melbourne en Adelaide verkennen, vragen ons af of het echt zo warm is in Alice Springs, hopen dat alles inderdaad goed geregeld is daar Down Under, en oh ja, op de terugweg ook nog een dagje Hong Kong omdat onze terugvlucht verzet is naar een andere dag!
We vinden het spannend maar hebben er ook ontzettend veel zin in! Schilders on tour!! Down Under!

• 10 Februari 2015 - 12:08

Metha:

Hahahaha Marjo, worden jullie gesponsord ? "Wil jij goedkooop naar Marjo bellen ?" :-):-):-)

• 14 Februari 2015 - 12:22

Tineke :

Nog 1 nachtje slapen, spannend maar erg leuk vooruitzicht.

• 15 Februari 2015 - 08:22

Metha:

Eindelijk is het dan zover. To-day is D-Day. We hebben tegenwoordig de mogelijkheid om om een hoekje mee te kijken. Wat voor de achterblijvers dus helemaal geweldig is. Heel erg goede vlucht en maak van elke dag een "klein" feestje. Lees jullie later kusssss